.

Miracle Nails

Publicerad 2012-10-14 09:25:45 i Beauty

Jag har i några veckor använt Miracle Nails. Tidigare brukade mina naglar alltid skiva sig eller gå av så fort de blev lite längre. Nu har det faktiskt blivit starkare och är jämnlånga. Nästa vecka tänkte jag testa gelelack för att stärka de ännu mera. Dessutom ska de bli vinröda! 
 
 
 
Ja, det här är faktiskt långa naglar för mig. Haha. 
 
 
 
/Suosittelen Miracle Nails vahvistajaa kynsille. Ensi viikolla vielä geelilakka päälle ! Tietäiskö joku hyvän paikan Helsingissä?

Kommentarer

Postat av: vanessaljungdahl.blogg.se

Publicerad 2012-10-14 20:36:14

Coolt!

Skulle du inte vilja vara med i min tävling ? :) Det går ut på att du bara ska rösta på en bild som är med i en tävling, du får en länkning på min blogg :) Mer om tävlingen finns på min blogg ^^

Postat av: annsoh

Publicerad 2012-10-14 23:48:09

Hej! Kör igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Puss lycka till! http://annsoh.blogg.se/2012/october/dagens-blogg-anmal-dig.html#comment

Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Publicerad 2012-10-15 08:16:58

ååh de där e superlånga naglar för mig ;D har så korta så :/

ja mässan var verkligen heelt ok =) så roligt att man kunde fynda :D

Postat av: T

Publicerad 2012-10-16 12:35:59

Vart har du köpt nagel lacket :)? Jag har haft på byggda flera år och tog nyss bort dem. Super äckligt känns det nu. De är mjuka och går sönder hela tiden:/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Stockholmare i Helsingfors. Älskar skor & kläder och det är prioritet ett i min blogg. Inspiration. / Muotia Helsingistä Ruotsiksi.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela