.

Sunday

Publicerad 2012-08-05 11:00:56 i Everything

Solen skiner! Enda som ogillas mycket är att min kamera fortfarande är på lagning. ÅH. Kom tillbaka snart! Vad skulle man göra utan en kamera? Snart slänger jag ihop en önskeoutfit för idag. Damn vad jag skulle vilja shoppa också, så mycket inspiration, så lite pengar ;) Klockan två ska jag och pojkvännen ut på lunch i det soliga vädret. Njuta av det, för imorgon kommer världen regn hit. Ps. Lite dåliga bilder från minneskortet. Sumobrottning vid Auraå. Bild från Cindy. Och sämst bild på det jag hade på mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Stockholmare i Helsingfors. Älskar skor & kläder och det är prioritet ett i min blogg. Inspiration. / Muotia Helsingistä Ruotsiksi.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela